Objectius Fundacionals

FUNDACIÓ ALBERT TOMÀS i BASSOLS

(Resum dels Estatuts)

La Fundació és una entitat sense ànim de lucre que te el patrimoni, els rendimentsi els recursos obtinguts afectats de forma permanent a la realització de les finalitats d’interès general previstes en aquests estatuts.

La Fundació exerceix les seves funcions majoritàriament a les comarques gironines en especial en l’àmbit de les comarques de l’Empordà. No obstant això, podrà actuar a la resta del territori dels Països Catalans.

La Fundació s’ocupa de promoure iniciatives que impulsin realitzacions que contribueixin a l’estudi, la recerca, la conservació, la promoció, la velorització social i la difusió del coneixement del Patrimoni artístic, monumental i cultural de les ncomarques de l’Empordà, sota qualsevol forma d’expressió.

(continuar….)