Seu social

Seu encerclada      Imagen1      Imagen4

La seu social de la Fundació Albert Tomàs i Bassols es troba situada al carrer de Rosselló 12 – 14, del municipi de Llançà (Alt Empordà)

Es tracta d’un edifici d’uns 1.000 m2 de construcció i envoltat d’un jardí d’uns 1.000 m2 més, aixecat entre els anys 2000 i 2003 en un indret de privilegi, al limit nord del terme de Llançà, sobre el paratge de Cap de Ras, amb una vista esplèndida sobre el mar. El terreny va ser adquirit pel president un cop es va haver retirat definitivament. Les circumstàncies personals i les seves aficions van fer que la casa, que va ser la seva residència, ja es projectés amb el propòsit de destinar-la, en el futur, a museu, centre d’estudis o seu d’una fundació cultural.

Actualment és propietat de la Fundació.